En aquesta apartat, trobareu les notícies més interessants sobre les activitats que realitzem al casal.

No us en perdeu cap!

MOLT BON ESTIU I FINS L'ANY VINENT!

Els membres de l'escola Lestonnac l'Ensenyança i, en especial, tot l'equip de monitores i monitors del casal d'estiu, us volem donar les gràcies per la vostra presència als Lestojocs 2018 i desitjar-vos un molt bon estiu!!

Ens veiem el proper curs!!!

Bicicletada fantàstica!

Avui, últim dia del casal d'estiu 2018, els nens i nenes del casal han realitzat la bicicletada dels Lestojocs.

Els més petits del casal, els JingJing, els Cobis i els Indaletes han gaudit d'un circuit pel pati de l'escola i han demostrat les seves habilitats.

Per la seva banda, els Wenlocks, els Vinicius i els Tarracus han sortit de l'escola i han fet diversos circuits a la plaça de ll'antic escorxador.

Us deixem com sempre amb un recull d'imatges de la jornada.

Visitem les instal·lacions esportives del Nàstic!

Avui tots els membres del summer camp hem visitat les instal·lacions esportives del nàstic.

La visita, realitzada en dos torns diferents, ha permès que els nens i nenes coneguessin els espais més amagats del camp com la sala de premsa o el vestidor local.

A més, hem tingut la gran sort de poder trepitjar la gespa, seure a les banquetes i a les grades!

Us deixem a continuació amb el recull d'imatges de la jornada.

Anem a la platja junts!

Avui  ha estat un dia molt especial al casal d'estiu. Tots els membres del casal, des dels més petits als més grans hem anat junts a la platja per realitzar el tradicional concurs de castells de sorra del summer camp.

Tots els nens i nenes han participat en grups barrejats dels diversos grups d'edats i ho hem passat molt bé!

Com sempre, us deixem amb un recull d'imatges de la jornada!

Sortida al caixa fòrum i a la platja

El passat divendres va ser un dia de sortides al Summer Camp!

Tots els participants dels Lestojocs van estar fora de l'escola durant algun moment del matí.

Així, els JingJing, els Cobis, els Indaletes i els Wenlocks, van fer una visita al caixa fòrum on van realitzar el taller "Plastiformes lluminoses".

Els més grans del casal, els Vinicius i els Tarracus, van realitzar una sortida a la platja de l'Arrabassada i ho van passar genial!

Us deixem un recull d'imatges a continuació.

Celebrem la festa del casal junts!

Ahir dijous 19 d'abril vàrem celebrar la festa dels Lestojocs 2018.

Tots els grups vam participar a la desfilada inicial, seguidament, ens van fer una demostració esportiva on van ensenyar les seves grans habilitats.

Finalment tots plegats vam ballar la cançó del casal i vam fer una sessió de zumba conjuntament amb les famílies!

Moltes gràcies per la vostra assistència, veureu un recull d'imatges de la festa a continuació.

Vlado Stevovski visita el summer camp

Aquest matí al casal d'estiu de Lestonnac hem rebut una visita molt especial, en Vlado Stevovski, actual entrenador del Club Volei Sant Pere i Sant Pau.

Stevovski, procedent de Macedònia va arribar a Tarragona fa 15 anys i sempre ha representat (com a jugador i com entrenador) els colors de l'equip de Sant Pere i Sant Pau.

Ens ha explicat moltíssimes coses interessants sobre el volei així com la seva trajectòria en l'esport.

Per finalitzar la visita, hem baixat tots junts al pati i ens ha ensenyat a fer diversos cops de vollei com si fóssim jugadors professionals!

Ha estat un plaer poder passar aquesta estona amb tu Vlado! Molta sort en la nova temporada pel vostre equip!

Podeu trobar un recull de fotografies a continuació.

Óscar Ngomo i David Fernández visiten el summer camp

Els jugadors de bàsquet Óscar Ngomo i David Fernández han visitat avui a tots els nens i nenes del summer camp de Lestonnac.

Els dos jugadors ens han explicat com van començar a jugar a bàsquet, la seva trajectòria i han respòs a totes les preguntes dels participants al casal.

Finalment, ens hem dirigit tots junts al pati on hem pogut fer alguns jocs i un petit partit amb ells.

Moltes gràcies per la vostra disponibilitat i per venir-nos a veure a Lestonnac!

A continuació teniu un petit recull d'imatges de la jornada, esperem que les gaudiu.

Els Vinicius visiten la casa de la festa

Gran nit del casal amb gimcana per la part alta prèvia!

Aquesta passada nit, molts nens i nenes del casal hem dormit a l'escola sota la llum dels estels i en tendes d'acampada.

Ha estat una gran experiència que ens ha servit, per acabar amb la gran jornada que hem viscut tots plegats aquest 12 de juliol.

Abans de la nit i la festa musical, havíem anat pel matí al Bosc Aventura i després de berenar a l'escola, vàrem fer una gimcana per la part alta amb grups barrejats de totes les edats del casal.

Un gran dia, un gran nit i un record inesborrable per tots i totes.

Gràcies per la vostra assistència i el vostre suport!

Esperem que gaudiu de la mostra de fotografies de la jornada.

Anem de sortida al Bosc Aventura de Salou!

Avui hem realitzat la gran sortida conjunta del summer camp Lestonnac.

Tots els nens i nenes, des dels més petits de p3, fins els més grans de 6è, hem anat al Bosc Aventura de Salou per gaudir d'una jornada de convivència i alegria.

En el parc tots hem fet jumping, tir amb arc, mini golf, circuit d'equilibris i tirolines.

Ho hem passat d'allò més bé!

Us deixem amb un ampli recull d'imatges de la sortida, esperem com sempre que les gaudiu!

Mireia Sosa visita el summer camp

Avui hem rebut una visita molt especial al summer camp.

Emmarcada en la setmana del casal on parlem i fem jocs relacionats amb l’atletisme, avui hem rebut la visita de la Mireia Sosa, atleta de la ciutat de Tarragona que ha guanyat diverses vegades el campionat de Catalunya de Marató i que aquest any, correrà representant a la selecció espanyola al mundial de la prova de 100km que es disputarà el proper setembre a Croàcia.

La Mireia ens ha explicat com ha estat la seva trajectòria esportiva i ens ha donat alguns consells sobre la vida i els esports molt importants.

Per finalitzar, hem baixat al pati on ella mateixa ens ha ensenyat un joc de persecució molt divertit.

Moltes gràcies per la teva visita i moltíssima sort, de part de tota la família de Lestonnac, en els campionats del món!!

A continuació us deixem amb un petit recull d’imatges de la jornada.

Visitem l'anella Mediterrània

Els nens i nenes del casal vàrem visitar l'anella Mediterrània situada a Camp Clar.

Allí vam poder veure les noves instal·lacions, els atletes que estaven entrenant, vam visitar l'exposició de Repsol Racing Tour...

Va ser una gran experiència i a més, com podeu veure a la fotografia, ens vam trobar amb el Tarracus que va passar una estona al nostre costat.

A continuació us deixem un recull d'imatges de la sortida.

Anem a la platja!

Aquest matí, els Indaletes, els Wenlocks i els Vinicius han fet una sortida a la platja del miracle on ho han passat d'allò més bé fent jocs aquàtics i a la sorra.

Us deixem amb un recull d'imatges de la sortida, esperem que les gaudiu!

La Gimcana de l'aigua dels JingJing i els Cobis

Els JingJing i els Cobis van realitzar la "gimcana de l'aigua" enmarcada en la setmana d'esports d'aigua.

Globus d’aigua, regadores, esponges i proves d’allò més divertides en les que ho vam passar d’allò més bé!

A continuació us deixem un petit recull d’imatges de la jornada.

Fem robòtica al summer camp!

Iniciem les activitats de robòtica de la segona setmana!

Jugant i programant ens ho passem d'allò més bé, tots dels més petits als més grans del casal podem gaudir d'aquesta oportunitat per conèixer millor com funciona la programació robòtica.

Us deixem un petit recull d'imatges de la robòtica d'aquesta setmana

Gran sortida al Wind Cambrils!

Avui els Vinicius i els Tarracus hem fet unab gran sortida al club Wind de Cambrils.

Allí ens hem repartit en 3 grups i tots hem pogut fer 3 activitats nàutiques: kayak, paddle surf i catamarà.

Ens ho hem passat molt bé i hem passat un gran matí tots junts!

Us deixem amb un petit recull d'imatges de les nostres aventures, esperem que les gaudiu!

Els JingJing i els Cobis visiten la casa de la festa

El passat divendres els més petits del casal van fer una sortida per realitzar una visita guiada de la casa de la festa.

Allí vam aprendre nous aspectes sobre els elements del seguici mentre ho passàvem d'allò més bé.

Us deixem amb les imatges de la seva visita.

Antonio Pinilla visita el Summer Camp

Avui al casal hem rebut la visita d’una persona molt especial, l’Antonio Pinilla, ex jugador del Futbol Club Barcelona i del Nàstic entre d’altres equips.

Ens explicat com va començar a jugar i algunes anècdotes molt divertides. Posteriorment li hem pogut fet un munt de preguntes que ell ens ha respòs amb una gran amabilitat.

Finalment, tots els membres del casal, des dels més petits als més grans he anat junts al pati on hem pogut jugar una estona amb ell.

Moltes gràcies per la teva visita i fins ben aviat Pinilla!

A continuació podeu veure un resum de la trobada en imatges, esperem que les gaudiu.

La flameta inaugura els LestoJocs 2018

El dilluns 25 de juny, la flameta va inaugurar el casal de Lestonnac 2018, Els Lestojocs del Mediterrani.

Va ser un gran dia on tots els nens i nenes van ajudar a la flameta a aconseguir el seu objectiu.